
Xavier Dewulf (G&V) voor het 15e jaar op rij in samenwerking met professionele wielerteam Lotto Cycling Team
Al voor het vijftiende jaar op rij slaan G&V Energy Group en het professionele wielerteam Lotto Dstny de handen in elkaar. De verlenging van dit langdurige partnerschap wordt niet onopgemerkt gelaten: tijdens de komende Tour de France verschijnt het team in een speciaal ontworpen shirt waarop Caps, het tank- en laadpasmerk van G&V, prominent in beeld komt.
De samenwerking tussen het Belgische energiebedrijf en het wielerteam dateert al van 2012 en is intussen uitgegroeid tot een sterke relatie gebouwd op vertrouwen, gedeelde waarden en een gezamenlijke ambitie om te groeien. Met het vernieuwde shirt – gelanceerd naar aanleiding van de Tour de France die binnen enkele dagen van start gaat in Rijsel – willen beide partijen hun langdurige engagement in de verf zetten.
Nieuw merk, nieuw gezicht
Het opvallende Tour-shirt vormt tegelijk de ideale gelegenheid om de nieuwe merkidentiteit van Caps officieel te lanceren. Het vernieuwde logo, dat geïnspireerd is op de weg, symboliseert mobiliteit, vrijheid en de nauwe band met klanten en partners. Caps profileert zich daarmee nadrukkelijk als méér dan alleen een laadpas.
Vandaag biedt het merk een allesomvattend mobiliteitsplatform, van thuislaadoplossingen met automatische terugbetaling tot beheer van laadinfrastructuur op bedrijfsniveau. Door in te zetten op gebruiksgemak en automatisering ontzorgt Caps fleetverantwoordelijken in heel België.
De Tour als internationaal podium
CEO Xavier Dewulf ziet de Tour de France als het ideale moment om het vernieuwde merk in de kijker te zetten:
“De Ronde van Frankrijk is één van de grootste sportevenementen ter wereld. De zichtbaarheid die we daar krijgen, is ongeëvenaard. Het Lotto-team is een uitstekende ambassadeur voor Caps. Samen brengen we onze visie op duurzame mobiliteit naar een internationaal publiek.”
Met het nieuwe shirt wil G&V Energy Group niet alleen het partnerschap met Lotto Dstny in de verf zetten, maar ook het verhaal van Caps krachtig naar buiten brengen. De Tour biedt daarvoor het perfecte decor.
TEKST EN BEELD MADE IN WEST VLAANDEREN
Gerelateerd nieuws

Callens Group versterkt positie in Nederland met meerderheidsbelang in Ketelonderhoud Jonker
De Callens Group, met hoofdzetel in Waregem, heeft een meerderheidsbelang verworven in het Nederlandse Ketelonderhoud Jonker. Met deze samenwerking willen beide bedrijven hun positie in Nederland versterken en samen verder bouwen aan de industriële energietransitie.

Run Into The Zone : 17 & 18 oktober 2025
Na drie succesvolle edities in 2017, 2018 en 2019 maakt Run Into The Zone eindelijk zijn comeback in Waregem Industriezone Zuid.
Dit sportieve en verbindende event brengt bedrijven, medewerkers en inwoners uit de regio samen en zorgt opnieuw voor een unieke beleving. Samen met organisatoren Céderic Molly en Robbe Himpe wordt er gewerkt aan een spetterende tweedaagse editie.