AGENDA

TERUG NAAR OVERZICHT
Paul Renson blikt terug op een succesvol jaar bij NOA

Paul Renson blikt terug op een succesvol jaar bij NOA

Algemeen / Gemaakt op maandag 8 januari 2024

In de herfst van 2022 opende NOA haar deuren, een opmerkelijk platform waar vernieuwende bedrijven die zich bezighouden met outdoor living, hun onderneming een boost kunnen geven. Dit alles-in-één concept is het brein van de West-Vlaamse visionair Paul Renson, die tevens vergelijkbare initiatieven in het buitenland aan het ontwikkelen is. Na een jaar in bedrijf is de evaluatie van NOA buitengewoon positief.

In november 2022 opende NOA Outdoor Living in Kruisem haar deuren. Hier trekt Renson, samen met een dertigtal kwalitatieve outdoor merken die mee inde boot stapten, alle registers open voor de ultieme buitenbeleving in het inspiratiepark van 30.000 m². Het eerste NOA-jaar leverde mooie momenten en inspirerende events op, maar ook indrukwekkende cijfers.

NOA trok 13.682 professionele en particuliere bezoekers uit de hele wereld aan. Alsof dat nog niet genoeg was, bleek de tevredenheid onder de bezoekers even hoog te zijn. NOA behaalde een indrukwekkende tevredenheidsscore van 9,2 bij de bezoekers van het inspiratiepark.

Het raakt soms vergeten maar NOA is niet alleen een commercieel platform maar ook de place to be voor events op hoog niveau. Over het hele eerste jaar werden maar liefst  110 netwerkevents gehost.

Origineel artikel lees je hier.
Artikel en beeld van Karel Cambien uit Made in West-Vlaanderen.

Gerelateerd nieuws

Overlijdensbericht Paul Van Damme

Overlijdensbericht Paul Van Damme

Algemeen / Gemaakt op woensdag 17 juli 2024

Met grote droefenis delen wij u mee dat Paul Van Damme, Medeoprichter van de firma Kranzle en Van Damme, is overleden op vrijdag 12 juli.

LEES MEER
Renson voorziet Belgische kust van gratis zonnecrème

Renson voorziet Belgische kust van gratis zonnecrème

Algemeen / Gemaakt op maandag 8 juli 2024

Op zes locaties langs de Belgische kust vind je deze zomer Renson ‘smotspots’ of zonnecrèmedispensers. De fabrikant in zonwering ging daarvoor in zee met Sundo. Het doel? Strandgangers bewust maken van het belang om niet alleen zichzelf maar ook hun woning te beschermen tegen de ongewenste effecten van de zon.

Met elke portie zonnecrème die je neemt aan één van deze dispensers, steun je bovendien de Stichting tegen Kanker.

LEES MEER