Sterke productiebedrijven met betrokken medewerkers
PROGRAMMA :
18u00 :
Verwelkoming en toelichting programmma door Veerle Breemeersch, stafmedewerker Academie voor de Toekomst
Toelichtingen
Frank De Craecker, expert bij Flanders Synergy:
"Naar slagkrachtige en wendbare organisaties met betrokken medewerkers"
Jos Coenen, Stichting Innovatie en Arbeid/SERV:
"De kwaliteit van de arbeid in de industrie in Vlaanderen"
Bedrijfsgetuigenissen :
Karolien Hulsbosch, directeur Zonnehoeve Production (beschutte werkplaats houtbewerking, verpakking en textiel)
Dominique Van den Putte, directeur van Duva (voedingsbedrijf)
Edwin van Vlierberghe, directeur van Bombardier (metaalbedrijf)
Tineke Declercq, HR-manager van Villeroy en Boch België (metaal/kunststoffen)
Slotwoord door Stefaan Matton, directeur POM West-Vlaanderen
20u10 :
Infomarkt rond "anders organiseren" en "werkbaar werk" van volgende partners: Flanders Synergy, SBM, Agoria, Flanders' FOOD, IPV, Co-valent, Cobot, ACV, ABVV, ACLVB
Uitleg rond de KMO-portefeuille
Netwerkreceptie
Een initiatief van de Academie voor de Toekomst en Flanders Synergy in samenwerking met volgende partners: SBM, Agoria, Flanders’ FOOD, IPV, Co-valent, Cobot, PlastIQ, ACV, ABVV, ACLVB, RESOC West-Vlaanderen, POM West-Vlaanderen en Provincie West-Vlaanderen
CONTACT :
Veerle Breemeersch
Stafmedewerker Academie voor de Toekomst
veerle.breemeersch@avtwest.be
0473 74 43 33
Praktische info
Deelname aan dit evenement is gratis, maar inschrijven is verplicht. Inschrijven kan tot 18 oktober. Dit event gaat door in congrescentrum 'Het Notenhof'.
Praktische informatie
Datum en Tijdstip
Dinsdag 25 oktober 2016 - 18:00
Locatie
President Kennedylaan 4, 8500 Kortrijk
Gerelateerd nieuws
Save the date: Business Comedy Event
Op 21/11/2024 organiseert het bedrijvenpark IWZ terug een business comedy Event.
Ontdek hier waar je moet zijn en welke komediant je deze avond mag verwachten.
Benchmark Management Assistant was een succes!
Onze tweede benchmark Management Assistant was een succes! Het werd een blij weerzien en we mochten enkele nieuwe gezichten ontvangen. We startten met een leuke bingo om elkaar op een leuke en vlotte manier te leren kennen.
De benchmarkonderwerpen waren "Travel" & "Event".
Het onderwerp Travel werd gepresenteerd door Isabel Gruwez, parkmanager bij IWZ. Zij deelde haar eigen ervaring en die vanuit haar ervaring bij Thomas Cook. Charlotte Roelens, executive assistant bij Callens gaf tips & tricks mee over het organiseren van events en we kregen inkijk hoe ze eerder een grootst event bij Callens mocht uitwerken.
Na de presentaties gingen we door onze gezamenlijke MEGAFILE en daarna genoten we van een netwerkbabbel met een hapje en drankje.
Bedankt aan Callens voor de organisatie en gastlocatie!
We kijken al uit naar de volgende sessie!