Opleiding brandbestrijding op 25 april
De opleiding start stipt (!) om 9.00 u en eindigt om 12.00 u. Sportieve kledij en stevig schoeisel zijn aangeraden!
Theoretische achtergrond (2 uur) :
Eigenschappen van brand
Gevaren
Blusmiddelen
Preventie
Praktijk: blustechnieken in brandhuis (1 uur) :
CO2-blusser
Poederblusser
Haspel
De deelnameprijs wordt beperkt tot € 100 per deelnemer.
De namen van de deelnemers kan u nog wijzigen tot op de dag van de opleiding*. De deelnemers ontvangen na het volgen van de opleiding een certificaat. Het aantal deelnemers is beperkt tot 12. Bij grote interesse worden er bijkomende opleidingen georganiseerd.
* Annuleren van deelnemers voor de opleiding brandbestrijding dient schriftelijk te gebeuren (per brief of e-mail) en is slechts mogelijk tot een week vóór de aanvang van de opleiding.
Zo niet is het volledige inschrijvingsgeld verschuldigd. Deelnemers vervangen door collega’s is mogelijk, op voorwaarde dat deze wijziging tijdig aan ons wordt doorgegeven
Deze activiteit gaat door op:
25 apr 2016
Locatie:
P.O.V. Provinciaal Opleidingscentrum voor Veiligheidsdiensten
Diksmuidse Heirweg 6
8210 Zedelgem
Contactgegevens:
Brecht Vanhecke
brecht.vanhecke@pomwvl.be
059 36 99 31
INSCHRIJVEN KAN VIA DEZE LINK
Gerelateerd nieuws
Save the date: Business Comedy Event
Op 21/11/2024 organiseert het bedrijvenpark IWZ terug een business comedy Event.
Ontdek hier waar je moet zijn en welke komediant je deze avond mag verwachten.
Benchmark Management Assistant was een succes!
Onze tweede benchmark Management Assistant was een succes! Het werd een blij weerzien en we mochten enkele nieuwe gezichten ontvangen. We startten met een leuke bingo om elkaar op een leuke en vlotte manier te leren kennen.
De benchmarkonderwerpen waren "Travel" & "Event".
Het onderwerp Travel werd gepresenteerd door Isabel Gruwez, parkmanager bij IWZ. Zij deelde haar eigen ervaring en die vanuit haar ervaring bij Thomas Cook. Charlotte Roelens, executive assistant bij Callens gaf tips & tricks mee over het organiseren van events en we kregen inkijk hoe ze eerder een grootst event bij Callens mocht uitwerken.
Na de presentaties gingen we door onze gezamenlijke MEGAFILE en daarna genoten we van een netwerkbabbel met een hapje en drankje.
Bedankt aan Callens voor de organisatie en gastlocatie!
We kijken al uit naar de volgende sessie!