AGENDA

TERUG NAAR OVERZICHT
Biodiversiteit bij bedrijven en industriezones : Ervaringsuitwisseling

Biodiversiteit bij bedrijven en industriezones : Ervaringsuitwisseling

Activiteiten / Gemaakt op dinsdag 27 november 2018

PROGRAMMA
13u30 | Aanmelding & bezoek infostanden
14u00 | Verwelkoming en introductie Kennisnetwerk Bedrijventerreinmanagement (KN BTM) - POM West-Vlaanderen
14u15 | Voorstelling gastheer en toelichting deelname - Barco
14u25 | Wat is biodiversiteit; diverse benaderingswijzen; valkuilen en tips,… - Provincie West-Vlaanderen
14u45 | Duurzame West-Vlaamse bedrijven en biodiversiteit: diverse bedrijfsgetuigenissen en -cases
15u05 | Voorstelling Green Deal Bedrijven en Biodiversiteit - Natuur & Bos - Corridor
15u25 | Pauze & bezoek infostanden
15u45 | Getuigenissen West-Vlaamse ondertekenaars (deelnemers) Green Deal: Ardo, IMOG, Roularta en Sioen
16u15 | Biodiversiteit bij bedrijventerreinen (bij bestaande en bij nieuwe ontwikkelingen) - Leiedal
16u30 | Vraagstelling en voorstelling toekomstige mogelijkheden i.v.m. provinciale initiatieven - POM West-Vlaanderen
16u45 | Slotwoord
17u00 | Netwerkreceptie en catering

Gerelateerd nieuws

Save the date: Business Comedy Event

Save the date: Business Comedy Event

Activiteiten / Gemaakt op woensdag 20 maart 2024

Op 21/11/2024 organiseert het bedrijvenpark IWZ terug een business comedy Event.

Ontdek hier waar je moet zijn en welke komediant je deze avond mag verwachten.

LEES MEER
Benchmark Management Assistant was een succes!

Benchmark Management Assistant was een succes!

Activiteiten / Gemaakt op vrijdag 10 maart 2023

Onze tweede benchmark Management Assistant was een succes! Het werd een blij weerzien en we mochten enkele nieuwe gezichten ontvangen. We startten met een leuke bingo om elkaar op een leuke en vlotte manier te leren kennen.

De benchmarkonderwerpen waren "Travel" & "Event".

Het onderwerp Travel werd gepresenteerd door Isabel Gruwez, parkmanager bij IWZ. Zij deelde haar eigen ervaring en die vanuit haar ervaring bij Thomas Cook. Charlotte Roelens, executive assistant bij Callens gaf tips & tricks mee over het organiseren van events en we kregen inkijk hoe ze eerder een grootst event bij Callens mocht uitwerken.

Na de presentaties gingen we door onze gezamenlijke MEGAFILE en daarna genoten we van een netwerkbabbel met een hapje en drankje.

Bedankt aan Callens voor de organisatie en gastlocatie!
We kijken al uit naar de volgende sessie!

LEES MEER