AGENDA

TERUG NAAR OVERZICHT
Benchmarkingsessie kantoormaterialen

Benchmarkingsessie kantoormaterialen

Activiteiten / Gemaakt op dinsdag 2 oktober 2018

De info die wordt ontvangen wordt zo goed mogelijk verwerkt en op de sessie gepresenteerd. De antwoorden worden op geen enkele manier openbaar gemaakt of niet verstuurd of getoond aan derden. U krijgt de mogelijkheid persoonlijk informatie uit te wisselen met de andere aanwezigen, na de sessie worden de contactgegevens van de verschillende deelnemers doorgestuurd.

1.       BEDRIJF :

2.       Aantal werknemers binnen het bedrijf (bedienden/arbeiders)

3.       Uw naam en uw functie binnen het bedrijf

4.       Hoeveel standaard printpapier gebruikt u per jaar? (1 doos = 5 pakken van 500 bladzijden)

5.       Welke dikte heeft het papier dat u standaard gebruikt? 

6.       Wie is de leverancier van uw printpapier? (Naam en gemeente of stad te vermelden)

7.       Hoeveel betaalt u per pak printpapier (per 500 bladzijden)?

8.      Wat zijn de standaard printers binnen uw bedrijf? (multifunctioneel, etikettenprinters, ... + merk en type)

9.       Hoeveel printers zijn er aanwezig? (per type standaardprinter)

10.      Koopt of least u uw printers? 

11.      Als u least, wat is inbegrepen in het leasecontract? (inkt, jaarlijks onderhoud, wisselstukken,...)

12.      Wie is de leverancier van uw printers? 

13.      Om de hoeveel tijd moet u gemiddeld een printer vervangen? 

14.       Hoe wordt het onderhoud van uw printers geregeld? (jaarlijks of enkel bij defect? Externe partner?) 

15.       Wat is de kostprijs per jaar per printer voor uw bedrijf? (exclusief inkt en papier)

16.       Welke soort inktcassettes heeft u nodig en hoeveel bestelt u er per jaar? 

17.       Wie is de leverancier van de inktcassettes?

18.       Wat is de gemiddelde kostprijs per inktcassette? (per type standaardprinter)

 

  

Gerelateerd nieuws

Save the date: Business Comedy Event

Save the date: Business Comedy Event

Activiteiten / Gemaakt op woensdag 20 maart 2024

Op 21/11/2024 organiseert het bedrijvenpark IWZ terug een business comedy Event.

Ontdek hier waar je moet zijn en welke komediant je deze avond mag verwachten.

LEES MEER
Benchmark Management Assistant was een succes!

Benchmark Management Assistant was een succes!

Activiteiten / Gemaakt op vrijdag 10 maart 2023

Onze tweede benchmark Management Assistant was een succes! Het werd een blij weerzien en we mochten enkele nieuwe gezichten ontvangen. We startten met een leuke bingo om elkaar op een leuke en vlotte manier te leren kennen.

De benchmarkonderwerpen waren "Travel" & "Event".

Het onderwerp Travel werd gepresenteerd door Isabel Gruwez, parkmanager bij IWZ. Zij deelde haar eigen ervaring en die vanuit haar ervaring bij Thomas Cook. Charlotte Roelens, executive assistant bij Callens gaf tips & tricks mee over het organiseren van events en we kregen inkijk hoe ze eerder een grootst event bij Callens mocht uitwerken.

Na de presentaties gingen we door onze gezamenlijke MEGAFILE en daarna genoten we van een netwerkbabbel met een hapje en drankje.

Bedankt aan Callens voor de organisatie en gastlocatie!
We kijken al uit naar de volgende sessie!

LEES MEER