AGENDA

TERUG NAAR OVERZICHT
2 uur durende opleiding reanimatie en gebruik van een AED toestel op 17 november

2 uur durende opleiding reanimatie en gebruik van een AED toestel op 17 november

Activiteiten / Gemaakt op dinsdag 8 september 2020

Inschrijven is verplicht.

In deze opleiding leren de cursisten :

1. Het te volgen stappenplan :

*Situatie veilig ? *Slachtoffer bewusteloos? aanspreken / schouder schudden *Roep om hulp *Zorg voor vrije luchtweg: kantel hoofd/kinlift *Controle AH : kijk, luister, voel *Bel 100/112  *Start CPR 30:2 – Temp 100/min

2. Hoe hulpdiensten alarmeren
Opvang van de hulpdiensten binnen het bedrijf

3. Reanimatie (+AED ), waaronder verslikking, (Heimlich) + stabiele zijligging

Praktijkoefeningen met aangepast didactisch materiaal

Deze opleiding gaat door in het Bedrijvencentrum van Waregem, Kalkhoevestraat 1.

DEELNAMEKOST : 16 EUR per persoon voor bedrijven die lid zijn van de vzw (broodjes worden aangeboden) / werknemers van bedrijven die geen lid zijn van de vzw betalen 30 EUR per persoon.

INSCHRIJVEN VOOR 10 NOVEMBER VIA MAIL NAAR annelies@bedrijvenparkmanagement.be

OPGELET : het aantal plaatsen in beperkt!

LOKATIE : Bedrijvencentrum Waregem, Kalkhoevestraat 1, WAREGEM

Gerelateerd nieuws

Save the date: Business Comedy Event

Save the date: Business Comedy Event

Activiteiten / Gemaakt op woensdag 20 maart 2024

Op 21/11/2024 organiseert het bedrijvenpark IWZ terug een business comedy Event.

Ontdek hier waar je moet zijn en welke komediant je deze avond mag verwachten.

LEES MEER
Benchmark Management Assistant was een succes!

Benchmark Management Assistant was een succes!

Activiteiten / Gemaakt op vrijdag 10 maart 2023

Onze tweede benchmark Management Assistant was een succes! Het werd een blij weerzien en we mochten enkele nieuwe gezichten ontvangen. We startten met een leuke bingo om elkaar op een leuke en vlotte manier te leren kennen.

De benchmarkonderwerpen waren "Travel" & "Event".

Het onderwerp Travel werd gepresenteerd door Isabel Gruwez, parkmanager bij IWZ. Zij deelde haar eigen ervaring en die vanuit haar ervaring bij Thomas Cook. Charlotte Roelens, executive assistant bij Callens gaf tips & tricks mee over het organiseren van events en we kregen inkijk hoe ze eerder een grootst event bij Callens mocht uitwerken.

Na de presentaties gingen we door onze gezamenlijke MEGAFILE en daarna genoten we van een netwerkbabbel met een hapje en drankje.

Bedankt aan Callens voor de organisatie en gastlocatie!
We kijken al uit naar de volgende sessie!

LEES MEER